Sede electrónica CNMV

16/10/2025 11:03

BMBNaren egoitza elektronikoa
Datuen babesa / Coockies

Datuen babesa

Datu pertsonalen babesa

Jarraian, Balore Merkatuaren Batzorde Nazionalaren datu pertsonalak babesteko politikari buruzko informazioa ematen da, datu pertsonalen babesari buruz indarrean dagoen araudia, eta, zehazkiago, Datuak Babesteko Erregelamendu Orokorra (2016ko apirilaren 27ko EUROPAKO PARLAMENTUAREN ETA KONTSEILUAREN 2016/679 (EB) ARAUDIA , datu pertsonalen tratamenduari dagokionez pertsona fisikoen babesari eta datu horien zirkulazio askeari buruzko arauak ezartzen dituena eta 95/46/EE Zuzentaraua indargabetzen duena) betez.

Tratatuko diren datu pertsonalen titularrei, interesdun diren aldetik, informazio hori arretaz irakurtzea gomendatzen zaie webgune honetan sartzen diren bakoitzean, webgune honen bidez eta horretarako ezarritako beste edozein bitarteko edo formulario erabiliz eman ahal izango dituzten datu pertsonalen tratamenduarekin lotutako alderdi guztiak ezagutu ditzaten.

Interesdunari jakinarazitako datuak babesteko politika horrek ondorioz, eta gardentasun-printzipioari jarraituta, Balore Merkatuaren Batzorde Nazionalak interesdunari jakinarazi beharra dizkio Balore Merkatuaren Batzorde Nazionalak interesdunak webgune honetan eskuragarri dauden formularioen bidez ematen dituen datu pertsonalei eta beste edozein bitarteko edo euskarriren bidez eman ditzakeen datuen tratamenduaren inguruabarrak eta baldintzak, bai eta interesdunari dagozkion eskubideak ere. Informazio gehiago nahi izanez gero, kontsultatu datuak babesteari buruzko BMBN - Datuen babesaatala.

Datu pertsonalen tratamenduaren arduraduna

Emandako datu pertsonalen tratamenduaren arduraduna Balore Merkatuaren Batzorde Nazionala (IFK: Q-2891005-G, Edison kalea 4, 28006 Madril; telefonoa: 915851500) da.

Datuak babesteko ordezkariarekin harremanetan jartzeko: jarraitu beheko «Interesdunen eskubideak» atalean deskribatutako prozedura.

Datu pertsonalen tratamenduaren helburua

Datuen tratamenduaren helburua Balore Merkatuaren Batzorde Nazionalak legez ezarritako betebeharrak betetzeko egiten duen tratamendu-jarduera bakoitzari dagokio, bai eta eskaerak, erreklamazioak, kexak, kontsultak, langileak hautatzeko prozesuak, hezkuntza-programetarako harpidetza, albisteak, argitalpenak, deialdiak, araudia, hornitzaileekiko harremanak, sarbide-ohiturei buruzko estatistika-txostenak eta interesdunek webgune honetan garatzen duten jarduera izapidetzea eta kudeatzea ere.

Legitimazioa

Interesdunen datu pertsonalen tratamendua egiten da Balore Merkatuaren Batzorde Nazionalak legezko betebeharrak bete ditzan, interes publikoaren izenean edo hari emandako botere publikoak erabiliz egindako misioak betetzeko, bai eta tratamenduaren helburuak adostasuna eskatzen duenean ere; izan ere, hori baiezko ekintza argi baten bidez eman beharko baita.

Konfidentzialtasuna

Zuzenean interesdunarengandik jaso daitezkeen datu pertsonalak konfidentzialtasunez tratatuko dira, eta Balore Merkatuaren Batzorde Nazionalaren titulartasuneko tratamendu-jardueran sartuko dira. Horretarako, beharrezkoak diren neurri teknikoak eta antolakuntzako neurriak hartuko dira, datuen segurtasuna bermatzeko eta horiek aldatzea, galtzea, tratatzea edo baimenik gabe eskuratzea saihesteko, teknologiaren egoera, biltegiratutako datuen izaera eta izan ditzaketen arriskuak kontuan hartuta.

Datuak emateko betebeharra

Interesdunak webgune honetan begiratutako inprimakietan kontrakoa esan ezean, inprimaki horietan eskatzen diren datuak nahitaez bete behar dira, eta inprimaki horietan ezarritako helburuak betetzeko behar-beharrezkoak dira. Beraz, inprimakia betetzeari uko egiteak edo hori behar ez bezala betetzeak formulario horien bidez lortu nahi diren eta interesdunak eskatzen dituen helburuak bete ezingo direla esan nahi du.

Datu-kontserbazioa

Emandako datu pertsonalak behar den denboran gordeko dira, horiek biltzearen helburua betetzeko eta helburutik erator daitezkeen erantzukizunak zehazteko, bai eta artxiboen eta dokumentazioaren araudian ezarritako aldietan ere.

Datuak lagatzea

Oro har, ez zaizkie datu pertsonalak hirugarrenei lagako, legezko betebehar bat dagoenean izan ezik, hala nola administrazio-agintaritzei edo agintaritza judizialei, Fiskaltzari, Baloreen eta Merkatuaren Europako Agintaritzari (ESMA), beste erregulatzaile eta ikuskatzaile batzuei, Parlamentuko Ikerketa Batzordeei eta Inbestitzaileen Berme Funtsari lagatzea.

Balore Merkatuaren Batzorde Nazionalari zerbitzuak ematen dizkioten enpresei soilik jakinarazi ahal izango zaizkie datu pertsonalak, Balore Merkatuaren Batzorde Nazionalaren zerbitzuak eta jarduerak mantentzeko eta horiek behar bezala funtzionatzeko sinatutako enkargu-kontratuen arabera.

Interesdunak uste badu Balore Merkatuaren Batzorde Nazionalak bere datu pertsonalak babesteko eskubideak urratu dituela, erreklamazioa aurkeztu ahal izango dio Datuak Babesteko Espainiako Agentziari.

Interesdunen eskubideak

Interesdunak, datuak babesteko araudiaren arabera eta araudi horretan ezarritako betekizun, ondorio eta mugekin, honako eskubide hauek baliatu ahal izango ditu Balore Merkatuaren Batzorde Nazionalean:

  • Bere datuak ezabatzeko eskatzea, datuak interesdunaren adostasunean oinarrituta eskuratu eta tratatzen direnean. Balore Merkatuaren Batzorde Nazionalak, datuak babesteko araudian xedatutakoaren arabera, ezin izango ditu datuak ezerezteko eskaerak bideratu, datu horiek legezko betebehar bat betetzeko edo interes publikoaren izenean edo Balore Merkatuaren Batzorde Nazionalari emandako botere publikoen izenean egindako eginkizun bat betetzeko lortu eta tratatu direnean.
  • Egiten diren datuen tratamenduei buruzko berrespena lortzea.
  • Zure datu pertsonaletara sartzea.
  • Zehaztugabetzat edo osatugabetzat jotzen dituen datuak zuzentzea.
  • Aurretik emandako baimena kentzea. Balore Merkatuaren Batzorde Nazionalak interesdunaren datuak emandako adostasunean oinarrituta tratatzen dituenean, interesdunak edozein unetan erretiratu ahal izango du adostasuna; hala ere, horrek ez du eraginik izango aurretik egindako tratamenduen zilegitasunean. Aipatutako helburuetarako lortutako baimenak independenteak dira, eta, beraz, interesdunak horietako bat bakarrik ezeztatu ahal izango du, gainerakoei eragin gabe.
  • Bere datuak mugatzeko eskatzea, datuak babesteko araudian aurreikusitako baldintzaren bat betetzen denean.
  • Bere datuen eramangarritasuna eskatzea, datuak babesteko araudian aurreikusitako moduan eta baldintzetan.
  • Bere datuen tratamenduari aurka egitea, datuak babesteko araudian aurreikusitako baldintzaren bat betetzen denean.
  • Datuen tratamendu automatizatuan soilik oinarritutako erabakien xede ez izateko eskubidea.

Eskubide horiek baliatzeko, interesdunak inprimaki egokia deskargatu behar du esteka, honen bidez. Ondoren, hura bete eta sinatu behar du, bere NANa edo nortasuna egiaztatzen duen beste edozein dokumentu erantsi, eta «Datuen Babesera» bidali behar du, posta arruntez BMBNaren helbidera edo BMBNaren egoitza elektronikoarenbidez.

Atal honetan adierazitako hartzaileak Europako Esparru Ekonomikotik kanpo egonez gero, datuen nazioarteko transferentziak behar bezala legitimatuta egongo dira.

Aurrekoa gorabehera, interesdunak, halaber, Datuak Babesteko Espainiako Agentzian erreklamazio bat aurkeztu aurretik, BMBNaren datuak babesteko ordezkariarengana jo ahal izango du, dagokion formularioa esteka,honen bidez deskargatuz, hura betez eta sinatuz, bere NANa edo nortasuna egiaztatzen duen beste edozein dokumentu erantsiz, eta «Datuak Babesteko Ordezkariari» bidaliz posta arruntez BMBNaren helbidera edo BMBNaren egoitza elektronikoarenbidez.

Cookies

Zerbitzurik onena eskaintzeko eta haren erabilera errazteko, Balore Merkatuaren Batzorde Nazionalaren webguneak cookieak erabiltzen ditu (webgune jakin batzuetara sartzen denaren gailuan gordetzen diren fitxategiak, ekipo horretatik egiten den nabigazioari buruzko informazioa biltegiratzeko eta berreskuratzeko), helburu tekniko batekin eta erabiltzaileak webgune hori behar bezala funtzionatzeko eta ikusteko ezinbestekoa den neurrian.

BMBNaren webgunean erabiltzen diren cookie guztiek indarraldi mugatua dute, eta nabigazio-esperientzia pertsonalizatzeko erabiltzen dira, bai eta erakundeen komunikazio publikoetarako harpidetzen atalean erregistratutako erabiltzailea (datu pertsonalik gabe) eta egoitza elektronikora sartzen den erabiltzailea identifikatzeko eta gogorarazteko ere.

Hizkuntza ezartzeko cookieak: cookie horiek erabiltzaileak BMBNaren atarira edo egoitza elektronikora egindako azken bisitan erabili zuen hizkuntza gogorarazteko erabiltzen dira; horrela, hurrengo bisitetan, orriak hizkuntza horretan erakutsiko dira, erabiltzaileak interakziorik egin beharrik gabe.
Estas cookies se utilizan para recordar el idioma que el usuario utilizó en su última visita al Portal o a la Sede Electrónica de la CNMV, de forma que, en sucesivas visitas, se muestren las páginas en dicho idioma sin la necesidad de interacción por parte del usuario.
Erregistro-cookiea: erabiltzaileak saioa hasten duen bakoitzean sortzen da, Erakundeen komunikazio publikoen harpidetzen atala sortzeko eta aldatzeko prozesuan eta BMBNaren egoitza elektronikoan sartzean erabiltzailea identifikatuta mantentzeko helburuarekin. Erakundeen komunikazio publikoetarako harpidetzen kasuan, sartutako posta elektronikoko informazioa biltegiratzen da, eta, BMBNaren egoitza elektronikora sartzean, saioaren data, ordua eta identifikatzailea gordetzen dira. Funtzionalitate horiek «Saioa itxi» aukerarekin ezaba daitezke; kasu horretan, erabiltzailea bertara sartzen den hurrengo aldian, «Saioa hasi» eragiketaren bidez identifikatu beharko da.
Con el objeto de mantener al usuario identificado durante el proceso de creación y modificación de la sección de suscripciones a Comunicaciones públicas de entidades y al acceder a la Sede Electrónica de la CNMV, se genera cada vez que el usuario inicie sesión. En el caso suscripciones a Comunicaciones públicas de entidades se almacena la información del correo electrónico introducida y cuando se accede a la Sede Electrónica de la CNMV se almacena la fecha, hora y el identificador de la sesión. Estas funcionalidades se pueden suprimir con la opción de “Cerrar sesión”, en cuyo caso, la próxima vez que el usuario vuelva a entrar, será necesario que se identifique mediante la operación de “Iniciar sesión”.
Identifikazio-cookiea: BMBNaren egoitza elektronikoko «IPP» izapidean (negoziatzeko onartutako baloreak jaulkitzen dituzten erakundeen bitarteko finantza-informazioa), horretarako beharrezkoak diren saioa hastean erabilitako erakundearen IFK, izena eta erakunde-mota, harremanetarako helbidea, erabiltzailea eta erabiltzaileari lotutako pertsonaren IFZ gordetzen dira.
En el trámite "IPP" (Información Financiera Intermedia de Entidades Emisoras de valores admitidas a negociación) de la Sede Electrónica de la CNMV, se almacena el CIF, tipo y nombre de la entidad, correo de contacto, usuario y Nif de la persona asociada al usuario utilizados al iniciar sesión, necesarios para la operativa de dicho trámite.
Pertsonalizazio-cookieak: erabiltzaileari zerbitzuan aurrez definitutako ezaugarri batzuekin sartzeko aukera ematen diote, erabiltzailearen terminaleko zenbait irizpideren arabera, hala nola zerbitzura sartzeko nabigatzaile mota, zerbitzura sartzeko erabilitako eskualdeko konfigurazioa, erabiltzaileak konfiguratzen dituen irisgarritasun-doikuntzak, etab.
Permiten al usuario acceder al servicio con algunas características predefinidas en función de una serie de criterios en el terminal del usuario como, por ejemplo, el tipo de navegador a través del cual accede al servicio, la configuración regional desde donde accede al servicio, los ajustes de accesibilidad que configure el usuario, etc.

Bestalde, BMBNaren egoitza elektronikora sartzeko, beharrezkoa izango da nabigatzailean cookien erabilera desgaituta ez egotea, eta, baloreak jaulkitzen dituzten eta negoziatzeko onartuta dauden erakundeen bitarteko finantza-informazioaren izapidearen kasuan, erabiltzaileak cookieak erabiltzeko baldintzak onartu beharko ditu.

Nabigatzaileek aukera ematen diote erabiltzaileari nahi dituen cookieak onartzeko modua konfiguratzeko. Doikuntza horiek nabigatzailearen menuko «Hobespenak» edo «Aukerak» aukeran egon ohi dira. Adibidez,

  • Chrome: Konfigurazioa – Erakutsi aukera aurreratuak – Pribatutasuna – Edukiaren konfigurazioa (informazio gehiago ezagutzeko, kontsultatu Googleren euskarria edo nabigatzailearen laguntza)
  • Firefox: Tresnak – Aukerak – Pribatutasuna – Historia – Konfigurazio pertsonalizatua (informazio gehiago ezagutzeko, kontsultatu Mozillaren euskarria edo nabigatzailearen laguntza)
  • Internet Explorer: Tresnak – Interneteko aukerak – Pribatutasuna – Konfigurazioa (informazio gehiago ezagutzeko, kontsultatu Microsoften euskarria edo nabigatzailearen laguntza)
  • Safari: Hobespenak – Segurtasuna (informazio gehiago ezagutzeko, kontsultatu Appleren euskarria edo nabigatzailearen laguntza)
  • Opera: Konfigurazioa – Pribatutasuna eta segurtasuna (informazio gehiago ezagutzeko, kontsultatu nabigatzailearen laguntza)
  • Edge: Konfigurazioa – Ikusi konfigurazio aurreratua – Cookieak